رابطه تگ meta و موتور های جستجو

meta تگ
 زمانيكه يك موتور جستجو صفحه شما را پيدا مي كند، بايد آن را فهرست كند. اكنون موتورهاي جستجوي زيادي از برچسبهاي <مي دهد كلمات كليدي و توصيف صفحه خود را در آن قرار دهيد اين به شما كنترل بيشتر مي دهد تا صفحه شما در طول يك جستجو چگونه نمايش داده شود

بر چسبهاي <META> براي چند هدف مختلف مي توانند مورد استفاده قرار گيرند معمولاً شما بايد برچسبهاي <META> را در برچسبهاي <HEAD> در شروع صفجه خود قرار دهيد. براي بهبود بخشيدن به نتايج موتور جستجو ما از دو  نشان مخصوص استفاده مي كنيم كه در زير مشاهده مي كنيد

<meta name="description" content="توضيحات مربوط به صفحه در اينجا قرار مي گيرند">

<meta name="keywords" content="كلمات كليدي در اينجا قرار مي گيرند">

زمانيكه يك كاربرد در حال جستجو با موتور جستجويي كه از برچسبهاي متا و كلمات كليدي پشتيباني مي كند مي باشد اگر از كلمات كليدي يا برچسبهاي متاي موجود در سايت شما به عنوان عبارات مورد جستجو استفاده كند ممكن است سايت شما با آن تيتر در ليست ظاهر شود
برای تنظیم Encoding صفحه باید از یک متاتگ در بخش HEAD متن استفاده کنیم. این متاتگ برای کد پیج utf-8 که بیشترین سازگازی را با صفحات فارسی دارد به صورت زیر است
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />

Comments

Popular posts from this blog

استان قم و نام های محله هایش

طراحی وب سایت حرفه ای با NODEJS

طراحی سایت در شهر گرگان