قُمْ (پارسی میانه: کُنب) از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۲۵ کیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد. این شهر در شاهراه مواصلاتی و حمل و نقل ایران واقع شده و از یک سو رابط بین استان‌های صنعتی ایران با تهران و از سویی دیگر رابط استان‌ها و شهرهای جنوبی ایران با استان‌ها و شهرهای شمالی است. این اهمیت منحصر به حاضر نیست و در گذشته نیز قم به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه ابریشم دارای اهمیت ارتباطی بوده است.

خدمات تخصصی طراحی سایت در قم

با توجه به اینکه شرکت طراحی وب سایت فراتک در طول فعالیت خود از سال 1383 تا کنون توانسته است بیش از 750 نمونه کار طراحی سایت موفق از خود به جای بگذارد و از آنجایی که تا کنون خدمات طراحی سایت شرکت فراتک محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نبوده ، این شرکت به عنوان یکی از شرکت های طراحی سایت قدرتمند در کشور، آماده ارائه خدمات طراحی سایت درقم همانند سایر شهرها و استان های کشور است.
شرکت داده پردازی فراتک نه تنها به عنوان طراح سایت در قم امکان فعالیت دارد بلکه در اقصی نقاط کشور نیز به فعالیت پرداخته و موفق به ارائه خدمات طراحی وب سایت در کلیه شهرهای کشور از جمله قم نماید

نحوه انجام طراحی وب سایت در قم

موفقیت شرکت فراتک در ارائه خدمات طراحی سایت قم و سایر شهرها در بهینه بودن روال ارائه خدمات طراحی وب و پشتیبانی سایت می باشد که براساس این روال زمانی که از شهری همانند قم جهت ارائه خدمات طراحی سایت تماسی با شرکت برقرار می شود ابتدا کارشناسان شرکت، به دریافت خواسته و نیازهای مشتریان پرداخته و سپس براساس خواسته های مطروحه به ارائه مشاوره رایگان در این زمینه می پردازند و بهترین پیشنهاد طراحی سایت را براساس نیاز آن مشتری در قم به وی ارائه می دهند. سپس در صورتی که شخص یا شرکت درخواست کننده خدمات طراحی سایت در قم تمایل به همکاری با شرکت طراحی سایت فراتک داشته باشد همکاران ما جهت پیگیری سفارش و اعلام قیمت طراحی سایت مشتری قم با وی در تماس بوده و نسبت به عقد قرارداد اقدام می نمایند. لازم به ذکر است برای طراحی وب سایت در قم لزوما نیازی به حضور شرکت طراح سایت در قم نبوده و این خدمات می تواند از راه دور نیز صورت پذیرد. پس از تکمیل روال اداری سفارش، پروژه طراحی وب سایت قم وارد مرحله اجرایی شده و شرکت طراح به طراحی تخصصی وب سایت قم می پردازد. لازم به ذکر است در زمان انجام این پروژه طراحی وب سایت حرفه ای قم ، کلیه مکاتبات و ارتباطات بین شرکت طراحی و مشتری قم از طریق پورتال مشتریان فراتک صورت می پذیرد و مشتری طراحی سایت در قم در تمام مدت زمان انجام پروژه با شرکت طراحی سایت در ارتباط خواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به لزوم طراحی سایت حرفه ای قم شرکت فراتک بسته به نوع پروژه با استفاده از کلیه استانداردهای روز طراحی وب سایت، اقدام به پیاده سازی و تحویل پروژه طراحی سایت در شهر قم می نماید. پس از آماده شدن وب سایت سفارش داده شده و پایان یافتن طراحی حرفه ای وب سایت قم ، همکاران ما آموزش نحوه کار با وب سایت با مشتری قم در تماس بوده و آموزش های تصویری لازم را ارائه می دهند.

Comments

Popular posts from this blog

استان قم و نام های محله هایش

طراحی وب سایت حرفه ای با NODEJS

طراحی سایت در شهر گرگان