معرفی ابزار طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی به همراه اپلیکیشن موبایل


اگرتا امروز با مشکلات طراحی سایت روبه‌رو نشده‌اید؛ خیلی خوش‌شانس بوده‌اید زیرا ساخت سایت نه ‌تنها به داشتن یک دید خلاقانه برای طراحی سایت نیاز دارد؛ بلکه موارد کاملا حرفه‌ای‌تری همچون اجرای کدنویسی از یک سو و چگونگی ارتقا در آینده از سوی دیگر در آن مطرح است. 
به گزارش سرویس بازار ایسنا، سایت‌ساز و فروشگاه ساز پوپش اعلام‌کرد: اگر می‌خواهید یک سایت شخصی یا سایت فروشگاهی برای نمایش آثار هنری، معرفی خدمات و محصولات به مشتریان و به معرض نمایش گذاشتن محصولات مرتبط با کسب‌وکار خود در یک اپلیکیشن ایجاد کنید، یک سایت ‌ساز مطمئن با پشتیبانی کامل از زبان فارسی گزینه‌ای مناسب در این زمینه به حساب می‌آید.سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش با دامنه برای ساخت آسان یک وب‌سایت مطابق با سلیقه شخصی و بدون آگاهی دانش برنامه‌نویسی و هاستینگ است.
سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش طراحی سایت را به تجربه‌ای بسیار سریع‌تر و آسان‌تر تبدیل کرده و دیگر نیازی نیست با کدهای پیچیده دست و پنجه نرم کنید و یا با وجود صرف هزینه بسیار برای طراحی و برنامه‌نویسی، زمان زیادی را منتظر راه‌اندازی سایت خود باشید.
ساخت سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی به همراه ساخت اپلیکیشن در سایت ‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش تنها در چند ساعت امکان‌پذیر است و شما می‌توانید محتوا و تصاویر خود را تنها با موس در هر مکانی از صفحه سایت خود قرار دهید و با بازدیدکنندگان، مخاطبان و مشتریان خود به اشتراک بگذارید. فقط کافی‌ست یکی از قالب‌های آماده را انتخاب و یا طراحی قالب دلخواه خود را با ویرایشگر قالب پیشرفته سایت‌ساز پوپش انجام دهید.
طراحی سایت به صورت آنلاین در پنجره مرورگر ساخته می شود و با ویژگی Drag & Drop می‌توانید بدون داشتن هیچ دانش برنامه‌نویسی، متن، تصاویر و ویدیو … را در هر قسمتی از صفحات سایت خود قرار دهید. برای شروع کار ابتدا باید یکی از بسته‌ها را متناسب با امکانات مورد نیاز خود انتخاب کرده و سفارش دهید، بلافاصله بعد از پرداخت هزینه، سایت شما ساخته می‌شود و اطلاعات ورود به پنل مدیریت به ایمیل شما ارسال می‌شود. پس از آن می‌توانید یکی از قالب‌ها را انتخاب و آن را ویرایش کرده، اطلاعات خود را در آن قرار داده و آن را منتشر کنید.
در سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش به تازگی امکان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید فراهم شده است؛ به‌طوری که تمامی محصولاتی را که در فروشگاه اینترنتی خود قرار می‌دهید به طور هم زمان در اپلیکیشن هم قابل ارائه بوده و مشتریان شما می‌توانند محصولات شما را از طریق اپلیکیشن اندروید هم انتخاب و سفارش دهند. از مزایای داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی می‌توان به تسهیل در معرفی و تسریع رشد فروشگاه، ایجاد وجه و اعتبار بیشتر در بین رقبا و نحوه ارائه مطلوب خدمات و محصولات برشمرد. نمونه اپلیکیشن فروشگاهی اندروید در سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش برای دانلود و بررسی وجود دارد.
سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش اولین نرم‌افزار آنلاین ایرانی برای ساخت سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی به روش Drag & Dropاست که کار خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده و با توجه به اینکه خدمات رایگان ارئه نمی‌دهد در این مدت بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ وب‌سایت حرفه‌ای ساخته و انتشار شده است که برخی از این سایت‌ها در صفحه مشتریان وجود دارند. تلاش این سایت برای پیشرفت و توسعه در طول این ۴ سال کاملا مشهود است. در بلاگ این سایت می‌توانید به‌روزرسانی‌های متعدد ما در بهبود عملکرد سیستم و افزودن امکانات جدید را ملاحظه کنید.

Comments

Popular posts from this blog

استان قم و نام های محله هایش

طراحی وب سایت حرفه ای با NODEJS

طراحی سایت در شهر گرگان